21. listopadu 2016

Lady Rovena a magie

O magii jsem se začala zajímat hodně dávno ... snad na základní škole. Byla jsem dítko s velkou fantazií a vymýšlela si různé příběhy. Dokonce jsem si kreslila i komiksy :o) Magie, čarodějnictví a tyhle podobné věci mě zajímaly už jako malou holku. S těmito věcmi mi bylo jaksi dobře a nikdy mě neděsili upíři, čarodějnice, duchové, draci, vlci, pavouci, netopýři, havrani, tajemná a záhadná místa nebo hřbitovy...spíše mě to přitahovalo... Já a hřbitovy to je taky téma samo o sobě. Hodně lidí nemá hřbitovy rádo...a co na to já? Mě hřbitovy uklidňují ... nevím proč, ale je mi na hřbitově moc dobře. Na hřbitově mám takový zvláštní klid na duši. Moje maminka ví, že jsem trošku divná :o) a že mě tyhle věci zajímají. Ze začátku se o mě trošku bála, ale pak když zjistila jak to se mnou je a začla mě v tom podporovat. A to dělá až dodnes :o) Občas ji "donutím" ať se se mnou jde kouknout do nějakého toho bylinkového obchůdku nebo obchůdku s esoterickými a magickými věcičkami :o) Já ji pak vždycky dělám "přednášku" o tom co k čemu slouží. Vždycky je z toho nadšená co tam všechno mají :o) Sestra se zase věnuje vykládání karet.

O bylinky jsem se začala zajímat také hodně dávno ... léčivé čaje, masti, koupele atd... O jedovaté bylinky samozřejmě také...Myslím, že pokud se chcete seriózně zajímat o léčivky, tak se musíte zajímat i o jedovatky (jedovaté rostliny). Samozřejmě, že jsem ke svému zájmu o jedovatiny přibrala i jedovaté houby :o) ty jsou také moc zajímavé :o) Trochu se zajímám i o aromaterapii. Tohle k bylinkám také patří :o)

Zajímám se i o léčivé kameny. Jendím slovem krása :o) Léčivé kameny jsou opravdu překrásné a Matka Příroda se v tomto ohledu pořádně vyřádila :o) Stejně jako ve všem :o) Můj oblíbený kámen je ametyst ... a křišťál.

Okouzlily mě i Runy a runová magie...tyhle popsané kamínky nebo dřívka mají opravdu něco do sebe. Samozřejmě mám vlastnoručně vyrobené kamenné runy a vykládám je. Od přítele jsem k vánocům dostala runové vykládací karty, které také používám.

Sny...to je další moje velké oblíbené téma :o) Mívám sny každou noc. Občas po probuzení vím, že se mi něco zdálo, ale většinou to co se mi zdálo vypouštím ze své hlavy, protože z těch informací bych se musela zbláznit. Občas si je ani nepamatuju (když jsem hodně unavená)...Zdá se mi i několik snů za noc ... Některé sny mě varují. Vždycky pak obvolávám rodinu a říkám jim, ať si na sebe dávají pozor. Občas mívám i sny o konci světa ... asi moc koukám na filmy :o) ... i když ti jezdci apokalypsy co se mi kdysi zdáli byli opravdu jako živí...i ti koně, na kterých jeli byli také jako živí. ... Také mivám lucidní sny :o) ty jsou opravdu super :o) Nevyvolávám je, vždycky se nechám překvapit až přijdou samy. Dají se i vyvolat, ale mě se prostě nechce. V tomhle jsem lenivá :o) Musím potvrdit, že v lucidním snu opravdu můžete dělat co chcete. Můžete létat, můžete dýchat pod vodou, splynout se Zemí, proměnit se v kámen, rostlinu, zvíře i v jiného člověka. Můžete i provozovat magii...tyhle sny mě baví nejvíc :o) Mám i pocitové sny...tak tomu říkám :o) v takovém pocitovém snu cítím třeba prach, který jsem vzala do dlaní ... nebo vodu co mě omývá na břehu moře ... tyhle sny mám hodně ráda, ale zdají se mi jen občas... a pak mám sem tam i erotické sny, ale to má asi každý a to tu raději probírat nebudu :o) Tyhle sny si nechám pro sebe :o)

Nemluvím s vílami nebo elfy ... nemluvím s anděly ... V tomhle budu asi hodně jiná než ostatní lidé, kteří mají podobně zaměřené blogy. Nejsem žádný mág, který odříkává latinské nebo jinojazyčné formulky. Prostě jen vnímám Matku Přírodu. Možná trošku jinak než ostatní lidé. Jak? To je těžké vysvětlit. Možná ji více cítím. Pokud mám problémy, tak se obracím tam "nahoru" k Vesmíru ... Bohyni a Bohu ... a taky občas prohodím pár slov se svým silovým (totemovým) zvířetem, kterého potkávám ve svých snech. Mám pocit, že nepotřebuji zatěžovat Vesmír svými obyčejnými každodenními starostmi, když si s nimi umím sama poradit. Ale pokud to někdo potřebuje, tak ho neodsuzuju, každý se chováme podle toho jak potřebujeme a každý jsme jiný a tak je to dobře. Občas na netu nebo v životě příjde na přetřes téma "já a duchové" ... no co na to říct. Věřím na ně ... a nebo to byli mimozemšťani :o) hubeného šedivce, který stál nad mou postelí a ukazoval "rukou" k oknu jsem viděla :o) Také mě jeden duch nebo "anděl" zachránil před divným člověkem ... možná jednou tuhle historku taky zveřejním :o) Každopádně duchy nevyvolávám... s tímhle by si člověk neměl zahrávat, protože jednou by si duchové taky mohli pro toho vyvolávače přijít... Já sama provozuji rituály a kouzla, ale vždycky si pořádně promyslím co a jak. Ono, když se člověk jednou "spálí" tak si to moc dobře zapamatuje :o) Nehledejte u mě rady typu: "Co mám dělat? zamilovala jsem se do jednoho kluka a chci, aby mě miloval, nebo chci, aby trpěl, když mě nemiluje" a podobné věci. Tohle já opravdu neprovozuju. Pokud máte takový nebo podobný problém, tak na to existují jiné rituály...na přivolání lásky, posílení vlastní moci (sebevědomí) nebo jiné. Vždycky se to dá jinak vyřešit.

Nepřipadám si jako něco extra. Občas narazím na blogy, kdy mám pocit, že jejich autoři trpí nějakým megalomanským nebo božským komplexem. Jen doufám, že to není můj případ :o) Jsem zkrátka taková "přírodní" ženská, která se snaží pomáhat těm, kteří o to požádají... je fakt, že občas radím i těm, kteří o to nepožádají :o) A to se pak biju do hlavy, že se cpu někam, kde nejsem vítána, ale občas si nemůžu pomoci. Marné, jsem přece jen člověk, ale snažím se s tím bojovat a raději se "držet v ústraní". Já sama bych o sobě řekla, že jsem taková čarodějnice, která bydlí ve své jedové chýši někde v lese a tam v kotlíku míchá své lektvary, čaruje a radí pocestným, kteří si přijdou pro pomoc :o) Prostě mě baví magie, bylinky, léčivé kameny, runy a věřím že "něco" existuje...a pokud to je něco zlého (zlý duch nebo "něco" podobného) tak poradím jak to odstranit a nebo poslat tam kam patří. V práci mi už také říkají czarownica (čarodějnice) ... tak nějak před kolegyňkama nešlo ututlat, že se věnuju magii :o) Jinak o magii moc nemluvím. To jsem dělala kdysi (jojo mládí) a věřte mi, není to dobré. Pak se na vás lidé dívají, že jste divná. Nevěděl to ani můj přítel...To, že mě baví magie jsem na něho vybalila až po čase...a světe div se, ho to také zajímá :o) Dokonce sám jednu dobu vykládal karty (Lenormand). Vždycky, když je vykládal, tak jsem si z něho dělala legraci, že chce zase vědět jestli jsem mu byla nevěrná :o) No ... ani se mu nedivím :o) jsem trošku divoká (divoženka) :o)

Nedělím magii na černou, bílou, stříbrnou, zelenou, červenou ..... a jnou barvu. Magie je pro mě jen jedna. Stejně jako Příroda, která není ani zlá ani dobrá... stejně jako energie, která může zabít a nebo rozsvítit žárovku... stejně jako Slunce, které nás pálí a nebo dává světlo a teplo...Magii nedělím. Podle mě to jestli je magie dobrá nebo zlá záleží jen na člověku, který magii provozuje. Jen na samotném mágovi, čaroději nebo čarodějnici...Magie za nic nemůže. Je to zkrátka na člověku. A pokud někdo magii dělí, tak mi to nevadí. Lidé potřebují mít trochu přehled a občas musí mít nějaké ty škatulky, do kterých tyhle všechny věci zařadí :o) Možná se k "děličům" magie také někdy přidám, abych v tom měla pořádek :o) člověk nikdy neví :o) Akorát musím přesně zjistit, co která barva magie znamená, protože mám pocit, že i samotní mágové na internetu v tom mají trošku chaos :o)

Takže to jsem já Lady Rovena :o)

...téda, tak dlouhý článek jsem už dlouho nesesmolila :o))) Aspoň si trochu počtete, když pokulhávám s novými články. Pojala jsem to nějak ze široka :o))) přibrala jsem k tomu i své soukromí :o)

... Magie je všude kolem nás :o))) ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)