21. listopadu 2016

Lady Rovena a zelená magie

Tak jsem si na netu přečetla, že zřejmě praktikuju Zelenou magii :o)

prý je to magie založená mimo jiné na: bylinkách, léčení přírodními prostředky, pochopení síly země, může a nemusí být prospěšná, byla ztotožňována se šamanismem. Já osobně magii nerozděluji. Pro mě je magie jen jedna.

No pokud bych to shrnula, tak bylinkami se zabývám. Míchám bylinkové čaje a pak dělám pokusy na lidech :o))) Néé...pokud mě lidé požádají, tak se snažím najít pro ně vhodnou bylinku a pokud to jde (nejsme od sebe daleko) tak jim také něco namíchám :o) Něco co pomůže, neublíží a pokud možno ještě chutná :o) protože nikdo není nadšený, když musí pít hnusný čaj :o)))

Příroda je mocná čarodějka a tak mě zaujala, řekněme, i její stinná stránka a vrhla jsem se na studium jedovatek :o) jak teď říkám Jedovatým rostlinám. Zjistila jsem, že teď si rostlin víc všímám a víc vnímám to, jestli mohou uškodit nebo nemohou. Člověk by nevěřil, kolik rostlin je jedovatých :o) Samozřejmě, že tohle na nikom nezkouším :o) To už by nebyla magie, ale vražda, nebo aspoň pokus o vraždu…takže tohle studium je jen teoretické. Nicméně je to hodně zajímavé, protože přes jedovatky jsem se dostala ke studiu čarodějnictví … tedy k historii čarodějnictví a taky k magii… ale o mém vztahu k tomuhle tématu a taky k tomu jak vnímám magii napíši až někdy příště :o) Setkala jsem se i s názory, že co je jedovaté, to by se mělo vyhubit. Fuj to je hnusný názor. Jenže takhle by se lidé připravili např. o léky na srdce, na astma a na různé jiné neduhy co je trápí. Protože tyhle léky a mnoho dalších se vyrábí nebo aspoň vyráběly z jedovatých rostlin. Takže nejsou tady jen tak pro parádu jak se říká. Každá rostlinka má svůj úkol, akorát lidé na něj ještě nepřišli.


Nedávno jsem se vrhla na studium léčivých kamenů …taky zajímavé téma. Kameny jsou opravdu krásné :o) A jestli pomáhají? Zkuste sami :) Je pravda, že když mám nějaký problém, tak se neřídím knihou a nehledám, který kámen by mi mohl pomoci. Hrábnu do své sbírky kamenů nebo zajdu do "kamínkového" obchodu a vyberu ten, který se mi v daný moment "líbí". Pak si uvědomím co to je za kámen nebo si o něm přečtu v knize a světe div se, je to zrovna ten kámen, který potřebuju. Jsem pravák, a tedy vždy kámen vybírám levou rukou…Pro mě je pravá ruka dávající (energii) a levá ruka přijímající (energii)…Leváci to prý mají naopak. Četla jsem o tom, že kameny by vás měly v dlani hřát, pokud objevíte ten pravý. Kdysi jsem žádné teplo z nich necítila. Vybírala jsem je jen podle názvu a podle toho, abych nějaký kámen měla. Něco jako doplnění sbírky. Ale teď, pokud je vybírám podle toho jak se mi "líbí" (řekněme podle intuice), tak opravdu hřejí. Nedávno jsem měla trošku smutné období, byla jsem trošku nervózní. Vzpomněla jsem si na svůj oblíbený ametyst :o) Mám takový široký ametystový náramek, tak jsem si ho nasadila … bylo to až neskutečné jak ten náramek příjemně hřál. Nevím, jestli to byla síla toho ametystu nebo síla toho tepla, ale každopádně se mi hodně ulevilo a je mi líp. Ale tohle jsou jen mé pocity a na některé lidi to třeba nemusí fungovat, takže každý musíte zkusit a sami uvidíte :o)

Na netu psali, že zelená magie je pochopení síly země a že může a nemusí být prospěšná. Myslím si, že sílu Země asi nepochopí nikdo :o) Gaia … jak říkám Zemi, je pro mě jedna bytost a my jsme její součástí. Je smutné, že lidé si stále myslí, že jsou něco víc a že tzv. "osvobodili svět". Jak jsem už psala, nechci ubližovat, ale pomáhat, takže pokud ublížím, je to neúmyslně ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)