8. listopadu 2016

Miminka a náušnice

Od té doby co jsem chtěla napsat tenhle článek už uplynul nějaký ten čas a já na tohle téma nějak pozapomněla. Ale nedávno jsme tohle téma probírali v rodině a také jsem na to narazila u pediatra a kdysi kdysi u ušního.

Když se Haňulka narodila, tak se mě můj přítel ptal jestli ji chci nechat propíchnout uši a dát ji náušnice, že se to dělá. Řekla jsem mu, dost jasně, že neexistuje a že své dítě nebudu mučit kvůli nějakého debilního zvyku, jen aby lidi viděli, že moje dítě není kluk, ale holka. Samozřejmě, že jsem mu nezapomněla jasně říct, že jestli jednoho dne přijdu domů a Haňule bude mít náušnice, tak že ji sbalím, sbalím i sebe a vracím se zpět do Karviné a že s ním už nepromluvím :o) no určitě bych se takhle nezachovala, ale tvářila jsem se tak, že tomu opravdu uvěřil :o) Každopádně, kdyby to udělal, tak bych se sním nebavila aspoň týden...

Kdysi kdysi jsem byla na ORL (ušní, nosní, krční) a tam přišla rodinka ... maminka a tatínek a nesli si malé miminko ... holčičku ... s tím, že ji chtějí nechat propíchnout ouška ...jé to bylo něco pro mě :o( chudák holčička...samozřejmě, že plakala...

Nedávno jsem byla s Haňulkou u pediatra na kontrole a přišla tam rodinka ... maminka, tatínek, jedno dítko a nesli si malé miminko ... holčičku ... s tím, že ji chtějí nechat propíchnout ouška ... jééé to zase bylo něco pro mě :o( chudák holčička ... plakala... maminka se zachovala velmi statečně a prohlásila, že na to nemá nervy a že to nebude poslouchat a raději před zákrokem odešla....to byla hrdinka co?

Onehdá mamka mého přítele prohlásila, že by malé chtěla koupit náušnice ... jé to bylo zase něco pro mě :o( ... vysvětlila jsem, že nechci, aby mé dítě mučili a že až bude Haňulka větší a sama bude chtít, tak ať si propíchne co bude chtít, ale to už bude její rozhodnutí. Mamka přítele nebyla moc nadšená a jeho taťka se na mě koukal jako bych přiletěla z jiné planety :o)

Na tohle téma jsem se bavila i s mou maminkou a ta mě samozřejmě chápala :o) ... no a jak jsem na tom já? Nemám propíchnuté uši :o) Nosím klipsy ... a žiju :o)

Vy byste dokázali zbytečně ublížit někomu takovému? ... a jak jste na tom vy? máte nebo nemáte "dírkované" uši :o) a kdo vám to dělal? rodiče nebo vy sami?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)