21. listopadu 2016

Upozornění pro návštěvníky tohoto blogu


Milí zlatí, čtenáři mého blogu,
rozhodla jsem se, že napíšu menší upozornění pro vás čtenáře, aby to co zde na blogu píšu bylo pochopeno správně.

Tento blog je vlastně prvotně určen pro mě. Je to taková moje Kniha stínů nebo Čarodějnická kniha kde mám svoje poznámky, recepty a jiné návody. A proč je mám zrovna tady? Na blogu je mám proto, abych nemusela stále pátrat v knihách, v compu a všude možně.  Abych se mohla "připojit" odkudkoliv a kouknout se co a jak. A proč je veřejný? Protože, když je utajený, tak musím být přihlášena do Googlu a to ve většině případů nechci. Takže pokud zde chcete koukat, tak koukejte. Jak kdysi řekl můj dávný přítel "Třeba by lidi zajímalo, co tě zajímá" a já mu tehdy na to řekla "To by mě zajímalo, koho by to tak asi zajímalo" :) 

A teď další upozornění: Pokud zde uvádím jakékoliv rituály, ať už z runové magie nebo jiné magie, např. že na zvolené předměty namaluji, vyryji apod. nějaký magický symbol, tak vězte (berte na vědomí), že to není JEN namalování, ale je to klasický rituál, tedy jak jste sami zvyklí (např. vytvoření kruhu, pozvání Bohů, vizualizace, meditace, soustředění atd. atd. podle toho jak jste zvyklí rituály dělat). Já to beru jako samozřejmost, takže už to v rituálech nepíšu. Pro mě to je jasná a běžná záležitost. Píšu to proto, abyste pak nebyli udiveni, že vám nějaký rituál nevyšel nebo že to nefunguje. A pak budete psát, proč to nejede...mě to prostě jede a hotovo :)

Stejně tak pokud jde o bylinkové, "kamenné" nebo jiné recepty apod. Sice zde uvádím osvědčené tipy, ať už z mé "kuchyně" nebo "kuchyně" jiných autorů, přesto ale nemohu zaručit, že vše co zde napíšu vám nemůže uškodit. Jde o to, že neznám váš zdravotní stav, popř. vaše alergie na nějaké bylinky apod. Takže moji milí zlatí, pokud zde vyzkoušíte nějaký recept, je to jen a jen na vaše vlastní nebezpečí!!!

A teď to nejdůležitější … poradím, doporučím, ale rituály ani výklady za vás neudělám. Důvod? Čas a rodina. Tyhle věci provádím jen pro sebe, rodinu a velmi blízké přátele. Je to pro mě koníček, ne práce … aspoň prozatím :) Až se budu živit jako profesionální Baba Jaga, tak vám určitě dám vědět, ale pak už to nebude zadarmo ;)

Lady Rovena

2 komentáře:

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)