21. listopadu 2016

Často kladené otázky, aneb … tak ještě jednou :o)

Nakupilo se mi pár emilů nebo vzkazů, ve kterých píšete stejné nebo velmi podobné otázky. A tak jsem se rozhodla, že na tyto často kladené otázky odpovím tak nějak hromadně, ať to nemusím, s prominutím, omílat pořád dokola ;)

  1. Udělejte mi prosím výklad (věštění)… narodila jsem se toho a toho … (nebo) … potkala jsem nějakého muže … já jsem narozená toho a toho a on je narozen toho a toho: Bohužel, neudělám. Jak už jsem tady na blogu psala, tak výklady dělám jen pro rodinu a velmi blízké přátele, i když existují výjimky (časopis Enigma a jiné). Až budu dělat výklad pro veřejnost, tak jedině za peníze. A to se určitě dozvíte. Teď bohužel nebo Bohům dík na to není čas, takže výklady nedělám.
  2. Rád/a bych začala s magií, kde mám začít? Nejprve se sami sebe zeptejte, proč chcete začít, co od toho všeho očekáváte a co vás vlastně zajímá? Pokud si na tyto otázky dokážete odpovědět, tak už víte, kde a co máte hledat. Čtěte knihy, časopisy, klidně i weby a blogy, shánějte informace všude možně a hlavně u toho přemýšlejte ;) Něco málo co chci veřejnosti sdělit, mám také na blogu. No a pak, pokud máte dostatek odvahy, se můžete vrhnout na praxi. Jen dávejte pozor na to, co si přejete, mohlo by se vám to splnit. Takže dobře formulujte svá přání a touhy.Pokud si nedokážete odpovědět na výše zmíněné otázky, tak se na to raději vyprdněte a nečarujte :) 
  3. Jak se mohu proměnit v upíra nebo vlkodlaka nebo jinou bytost? Milí zlatí, vy si opravdu myslíte, že vám to řeknu? Někomu koho znám jen z emilů nebo FB?
  4. Můžu se s vámi setkat? Nemůžete :) Své soukromí si do jisté míry snažím chránit, protože k tomu mám mnoho důvodů. Ale berte to tak, že nic není nemožné a svět je malý. Pokud se máme opravdu setkat, tak se jednoho dne opravdu setkáme. Druhá věc je, abyste toho pak nelitovali :)
  5. Ahoj, jak se máš? Asi už vám budu připadat trapná, na nervy nebo nějaký psychopat, ale fakt mi nepište vzkazy typu "Ahoj" ... druhý vzkaz "Jak se máš?" ... Hele nějak si nefandím, ale většina těchto vzkazů opravdu skončí tím, jestli bych šla na rande nebo na kafe apod. Nešla. Platí odpověď č.4 a pokud jde o rande, tak jsem vdaná, nepíšu šťastně nebo nešťastně, protože na tohle nehraju :), mám dítě, milence zatím nehledám (co bude v budoucnu to já nevím) a pro většinu dotazujících jsem stejně stará :D. A syna fakt nehledám :) a na ženské nejsem :) A jak se mám? Jak vždycky říkám "Normálně" :)
  6. Chtěl/a bych oslavit nějaký pohanský (wiccanský) svátek. Co mám použít na oltář apod. ? Už dávno nejsem wiccan, takže pokud vám jde o oslavu ve wiccanském stylu, tak v tom vám neporadím. Vlastně ani v jiných "stylech". Osobně slavím podle příležitosti, možnosti a také nejvíc podle intuice a toho jak to sama cítím, i když z wiccanských tradic občas čerpám. Pokud chcete přesně dodržovat wiccanské nebo jiné tradice, tak si prosím najděte nějakou knihu nebo web s touto tématikou nebo se obraťte na nějakého pravověrného wiccana nebo takového, kterého potřebujete.
  7. Mohu mít otázku? Můžu se na něco zeptat? Prosím, prosím, pokud to takhle napíšete, tak mám neodolatelné nutkání odepsat NEMŮŽETE :D Nemůžu za to :) Lidi, neblbněte, pokud se na něco chcete zeptat, tak se zeptejte a nenatahujte to. Jak se u nás říká "Nima czasu na gupoty" :)
  8. Kde seženu tu a tu knihu a kolik stojí? Na blogu i na FB zveřejňuji tipy na knihy, které mě zaujaly, nebo které by mohly zaujmout vás. A občas se najde někdo, kdo se mě ptá, kde takovou knihu sehnat a kolik stojí. Milí zlatí, asi takhle... neuražte se, ale když se mě někdo takhle zeptá, tak mám nutkání mu napsat ... v masně. Takže: Knihy seženete buď v knihovně nebo knihkupectví (kamenné, internetové ... koukněte třeba na Google nebo na jiné vyhledávače). A kolik stojí? To je různé. Je to jako s chlebem. Někde stojí tolik a jinde zase tolik. Nechtějte po mně, abych vám to hledala. Tak dobrá zase nejsem a krom toho se mi nechce :) Zkuste se trochu snažit sami. No a ještě k tomu hledání si můžete přečíst článek ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)